رشد ۷۰ درصدی سرانه ورزشی مدارس کرمان در دولت سیزدهم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فضاهای ورزشی در مدارس استان کرمان در دولت سیزدهم بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محسن منوچهری نژاد گفت: در دولت سیزدهم طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی برای دانش آموزان، ارزیابی نیروی متخصص به تعداد ۳ هزار داوطلب در کانون های ارزیابی و تکمیل استخرهای شنا صورت گرفته است.

وی افزود: اتمام و پیگیری طرح شهید سلیمانی الزامی است، ضرورت دارد کارگروهی در شهرستان ها و مناطق برای ایجاد ظرفیت و به ثمرنشاندن کامل این طرح تشکیل شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: خرید تجهیزات ورزشی و توزیع در مدارس محروم و تبدیل آموزگاران تربیت بدنی به دبیر تربیت بدنی پیگیری شود، اگر برنامه ای برای تبدیل وضعیت است بایستی ضوابط رعایت شود.

منوچهری نژاد اظهار داشت: در دولت سیزدهم ۱۳۰ فضای ورزشی معادل ۷۲ هزار مترمربع به مدارس اضافه شده و بیش از ۷۰ درصد رشد در این زمینه در مدارس استان محقق شده است.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با محوریت پروژه مهر در شهرستان رابر در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha