بخش خصوصی و خیریه های حوزه درمان باید توسعه یابد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید در جهت توسعه بخش خصوصی بخصوص انجیو ها،انجمن ها و خیریه های حوزه درمان وقت بیشتری توسط وزارت بهداشت صورت پذیرد و اقداماتی در این راستا انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، نبی اله محمدی روز یکشنبه( ۱۸ شهریورماه) در حاشیه بازدید از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان که با حضور حجت الاسلام جواد جعفری نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، بود، اظهار کرد: این انجمن،بنام انجمن کلیوی زنجان نیست بلکه گلستان خیرین زنجان است چرا که حضور معتمدین، خیرین و پیشکسوتان در این مکان جهت مشارکت در امر خیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به صحبت های انجام گرفته با وزیر بهداشت در حوزه های ملی و استانی درمان افزود: در حال حاضر بهای تمام شده خدمات در بخش دولتی بسیار بالا است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باتوجه به نظم و خدمات ایجاد شده این مرکز و بهای تمام شده پایین قابل انتقال به بخش دولتی است چرا که اگر این مرکز بصورت دولتی بود تعداد نیروی انسانی دوبرابر مشغول به کار بوده و خدمات و هزینه بیشتری ارائه می شد.

محمدی ادامه داد: در این راستا طی صحبت های انجام شده با وزیر بهداشت در جهت توسعه بخش خصوصی بخصوص انجیو ها و انجمن ها و خیریه ها شد تا در این خصوص وقت بیشتری صورت پذیرد و اقداماتی در این راستا انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در کل کشور درمانگاه ها و بیمارستان و... را ایجاد کنیم جوابگو نخواهیم بود، بیان کرد: باید در این خصوص برنامه های نظام مند و ادامه دار در زمینه پیشگیری داشته باشیم که نمونه بارز آن در این مرکز برنامه های مدون و مناسبی در زمینه پیشگیری انجام میشود که قابل تقدیر و قدردانی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در پایان ضمن اعلام همکاری و حمایت ها در جهت رفاه حال بیماران و مشکلات انجمن کلیوی، اظهار کرد: پیگیری های لازم در خصوص مطالبات را داشته و موانع های موجود را برطرف خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha