انجمن کلیوی زنجان بیش از ۸۰۰ بیمار کلیوی تحت پوشش دارد

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ بیمار مراقبتی، دیالیزی و پیوند تحت پوشش انجمن کلیوی زنجان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمدرضا طهماسبی روز یکشنبه(۱۸ شهریور ماه) در حاشیه بازدید نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف انجمن خیریه کلیوی زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ بیمار مراقبتی، دیالیزی و پیوند تحت پوشش انجمن قرار دارند و بیماران تحت پوشش این انجمن از ۶ مرکز ایجاد شده در سطح استان خدمات لازم را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کمک های خیرین به انجمن نتیجه بخش بوده است، افزود: در حال حاضر انجمن کلیوی فراتر از سایر خدمات برای پیشگیری و پایش بیماری علاوه بر خدمات حمایتی خدمات ارائه می دهد و از تمام ظرفیت ها به بهترین شکل در راستای رفع مشکلات بیماران قدم بر میدارد.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، با اشاره به اینکه باید باور، اطمینان و انگیزه برای مخاطبان خیریه ایجاد شود،گفت: چرا که خیریه ها وابسته به مردم است و باید این باور ایجاد شود که کمک های مردم بدرستی در جای خود و در جهت رفاه بیماران صرف شده است.

طهماسبی با بیان اینکه طبق روال هرساله گزارش عملکرد انجمن برای خیرین و مردم عزیز زنجانی ارائه می شود، افزود: در این راستا همایش ۴۰ سالگی انجمن کلیوی در هفته بیماران کلیوی (آبان ماه)با حضور جمعی از خیرین و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha