استقبال کرمانی ها از قهرمان طلایی پارالمپیک

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و سایر مسئولین استانی مراسم استقبال از سعید افروز مرد طلایی پرتاب نیزه پارالمپیک در فرودگاه کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ با استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، امام جمعه جیرفت و سایر مسئولان استانی؛ مراسم استقبال از سعید افروز قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ و حائز مدال طلای این مسابقات بعد از ظهر شنبه ۱۷ مرداد در فرودگاه کرمان انجام شد.

سعید افروز قهرمان اهل خطه جیرفت در پرتاب دوم و سوم خود در رشته پرتاب نیزه کلاس F34، رکورد جهان و پارالمپیک‌ را با پرتاب‌هایی به طول ۴۰.۶۷ و ۴۱.۱۶ متر دو بار جابجا کرد و قهرمان پارالمپیک شد.

همچنین ، علی سینا منشازاده نماینده دیگر استان کرمان و کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی پارالمپیک ۲۰۲۴ به مصاف کیلی ترمبلی از کانادا رفت؛ اما با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۵ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مرحله یک هشتم بازماند.

سینا ضیغمی نماینده دیگر استان کرمان که روز گذشته در رشته شنا به مصاف رقبا رفت، با کسب رتبه هشتم دور مقدماتی از حضور در فینال بازماند و این ورزشکار نیز به زودی به استان بازخواهد گشت.

تصاویر: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha