اشتغال حدود ۷۰۰ نفر با اقدامات اداره صمت کهنوج

رئیس اداره صمت شهرستان کهنوج از اشتغال حدود ۷۰۰ نفر با اقدامات اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کهنوج در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی میری با اشاره عملکرد اداره صمت شهرستان کهنوج در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان کهنوج انجام و تعداد ۲۵۶ پرونده به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۷۳۶میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: در سال گذشته با فراهم نمودن شرایط توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، تعداد ۶۹۴ نفر اشتغال در شهرستان کهنوج در حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه رصد ثبت شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان کهنوج؛ با بیان اینکه اداره صمت کهنوج در زمینه ساماندهی بافندگان فرش دست باف شهرستان اقدامات بی نظیری انجام شده است، تاکید کرد: این اداره در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۳ نفر از بافندگان فرش دستباف را بیمه نموده, که این امر می تواند باعث توسعه این حرفه در کهنوج و افزایش اشتغال شود.

میری، خاطرنشان کرد: در حوزه اصناف در شهرستان کهنوج در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۸۱ پروانه کسب صاد شده است؛ که این امر نیز در اشتغالزایی برای جوانان شهرستان نقش مهمی ایفا نموده است.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha