اشتغال در واحد های صنعتی استان ۴۰۸ درصد رشد کرد

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طی ۷ ماهه سال جاری ۱۲۷ واحد صنعتی در استان راه اندازی شده است، گفت: با راه اندازی این واحد ها زمینه اشتغال ۴ هزار و ۸۳۰ نفر فراهم شده،که نسبت به مشاب

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید گلشنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۷ ماهه امسال ۱۲۷ واحد صنعتی در استان راه اندازی شده است، اظهار کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۶۹ واحد بوده است.

وی با بیان اینکه طی ۷ ماهه سال جاری شاهد رشد ۸۴ درصدی راه اندازی واحدهای صنعتی در استان بودیم، افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد ریال می باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده که حاکی از رشد ۶۶۸ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان بوده است.

گلشنی با اشاره به اینکه با آغاز به کار این واحدهای صنعتی در استان ، زمینه اشتغال ۴ هزار و ۸۳۰ نفر در سال جاری فراهم شده است، خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته ۴۰۸ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد : هم اکنون در استان یک هزار و ۲۷۴ واحد صنعتی در حال فعالیت است و ۴۹ هزار و ۸۰۷ نفر در این واحد ها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha