نرخ بیکاری گلستان کمتر از متوسط کشوری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کمتر بودن متوسط نرخ بیکاری گلستان نسبت به کشور در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ صبح امروز و در ادامه حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در گلستان ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام آرامیده در تپه نورالشهدای گرگان، در جمع خبرنگاران گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای گرامیداشت یاد و راه افرادی همچون شهیدان رجایی و باهنر که معنای واقعی دولت اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند.

وی افزود: براساس ارزیابی های انجام شده با اهتمام ویژه استاندار گلستان به اشتغال که یکی از وعده های مهم دولت سیزدهم هم هست، نسبت به متوسط کشوری نرخ بیکاری کمتری دارد که جای تقدیر دارد.

مرتضوی هدف از حضور در گلستان را بازدید و ارزیابی اقدامات و برنامه های ادارات، سازمان ها وشرکت های تابعه وزارت متبوع اعلام کرد و تصریح کرد: در مدت ۲ساله دولت مردم اقدامات خوبی انجام شده و در حال انجام است که باید با تبیین صحیح به مردم گفته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: توسعه تعاونی ها و تضمین تامین ۲۵ درصد اقتصاد کشور توسط آنان با پیگیری و آموزش های درحال ارائه مدنظر بوده و هدف گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان باتوجه به ظرفیتی که دارد مستعد سرمایه گذاری بوده و باتوجه به نگاه ویژه دولت به امر توسعه تعاونی‌ها و گردشگری طبیعی و سلامت پیگیر زیر ساخت ها و تحویل پروژه های استان به سرمایه گذار هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha