کد خبر: فعالیت-بیش-از-۱۴-هزار-نفر-در-مجموعه-کارآ
۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، مهندس سید حسین صفوی در مراسم معارفه کارآفرینان آوای سلامت اظهار داشت: مجموعه کارآفرینان آوای سلامت یکی از مجموعه‌های استراتژیک وزارت بهداشت محسوب می‌شود و به شدت در حوزه سلامت نقش آفرینی کرده و جایگاه کلیدی و حساس دارد.

وی با بیان اینکه کارآفرینان آوای سلامت حدود ۱۴ هزار نیرو دارد که انشاالله با تعیین اعضای هیات مدیره جدید بتوانند، به بهترین نحو نقش آفرینی کنند، افزود: امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی را به نحو بهتری انجام و با جدیت تمام و برنامه ریزی دقیق کارها به نحو احسن انجام شود.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: همچنین انشاالله بتوانیم خدمت رسانی در مجموعه سلامت را به ویژه در این برهه حساس، با کیفیت بهتری ادامه دهیم لذا اعضای هیات مدیره جدید با جدیت تمام، برنامه ریزی کارها را انجام خواهند داد و ادامه فعالیت‌ها به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد همچنین برخی از فعالیت‌ها نیز به عنوان امور مجامع و کمیته حسابرسی نیز در بدنه هیات امنا صورت می‌گیرد که دستورالعمل‌ها و قوانین و ضوابط در این زمینه کاملا مشخص می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه دکتر رضا علی نژاد ، محمد اکبری و آقای میثم قاسمی به عنوان  اعضای هیات مدیره شرکت کار آفرینان آوا سلامت معارفه شدند و از زحمات آقای شهیدی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha