۶۰۰ مرکز درمانی استان زنجان طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور تکمیل پوشش درمانی بیمه‌شدگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با ۶۰۰ مرکز مستقل درمانی، مطب پزشکان و مراکز پاراکینیک قرارداد بسته است تا بیمه‌شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مراکز طرف قرارداد بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
دکتر امیر عباس جراحی علمداری صبح روز یکشنبه(۳۱ تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی و رشد کیفیت زندگی، منجر به افزایش امید به زندگی از حدود ۵۵ سال قبل از انقلاب به بالای ۷۵ سال در حال حاضر رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳ درصد از جمعیت استان زنجان از خدمات حوزه‌های مختلف درمانی بهره مند می شوند، افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ماهانه بطور متوسط ۱۱۳ میلیارد تومان تعهدات درمانی  به بیمه شدگان و مردم ولایتمدار استان ارایه می نماید.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان به دو روش کلی درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه خدمت می‌کند؛ گفت: در درمان مستقیم کلیه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان برای بیمه شدگان اجباری ارائه می‌شود.

علمداری خاطر نشان کرد: مدیریت درمان در استان زنجان با دو  بیمارستان و یک پلی‌کلینیک و چهار درمانگاه در قسمت های مختلف استان خدمات متنوع درمانی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر به منظور تکمیل پوشش درمانی بیمه‌شدگان این مدیریت با ۶۰۰ مرکز مستقل درمانی، مطب پزشکان و مراکز پاراکینیک قرارداد بسته است؛ در این نوع از ارائه خدمات درمانی که به درمان غیر مستقیم معروف است بیمه‌شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مراکز طرف قرارداد بهره می‌برند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در ادامه اظهار کرد: همچنین در راستای توسعه خدمات درمانی دو پروژه دردست اجرا (طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی ابهر و احداث درمانگاه جدید سهروردی در شهرستان خدابنده) با تخصیص  اعتباری اولیه بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در حال ساخت می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha