۵ کشته و ۲ مصدوم در حادثه تصادف محور جیرفت اسفندقه

تصادف در محور جیرفت به اسفندقه؛ ۵ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت، که هر ۵ کشته این حادثه از کارگران معدن سرگز اسفندقه بودند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز ۲۵ مرداد ماه، حادثه برخورد ۲ خودرو پراید و پژو ۴۰۵ در جاده جیرفت به اسفندقه در ساعت ۶:۳۴ دقیقه به اورژانس گزارش شد.

وی افزود: عوامل اورژانس بلافاصله بعد از اطلاع از رخداد این حادثه، یک کد آمبولانس و همچنین اورژانس هوایی را به منطقه اعزام کردند.

رئیس اورژانس کرمان خاطرنشان ساخت: متاسفانه این حادثه ۵ کشته و ۲ مصدوم داشت و مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

رییس پلیس راه جنوب استان کرمان نیز از برخورد ۲ خودرو پراید و پژو ۴۰۵ در جاده کیلومتر ۶۵ محور جیرفت به اسفندقه خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه پنج نفر در دم جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ «معین الدینی» علت تصادف را تجاوز به چپ پراید عنوان کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت نیز گفت: در حادثه صبح امروز (پنجشنبه) که در محور جیرفت، اسفندقه رخ داد، پنج نفر از کارگران معدن مس که راهی محل کار بودند در دم فوت کردند.

دکتر جواد افشارمنش افزود: ٢ مصدوم این حادثه نیز توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

وی اظهار داشت: هر ۲ مصدوم این حادثه به اتاق عمل منتقل شدند و حال یکی از مصدومان وخیم است.

۵ کشته و ۲ مصدوم در حادثه تصادف محور جیرفت اسفندقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha