نمایش "انتخاب" در شیراز اجرا می شود

نمایش "انتخاب" به نویسندگی ترنس راتیگان و کارگردانی پریسا سالاری، از ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن بلک باکس مجموعه‌ی فرهنگی هنری شهر آفتاب به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش که از اسفند ماه ۱۴۰۲ با جلسات دورخوانی آغاز شد و از فروردین ۱۴۰۳ به صورت منظم با چهار جلسه در هفته ادامه یافت، توانست در ۱ مرداد ۱۴۰۳ بازبینی موفقی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نمایش "انتخاب" به نویسندگی ترنس راتیگان و کارگردانی پریسا سالاری، از ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن بلک باکس مجموعه‌ی فرهنگی هنری شهر آفتاب به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش که از اسفند ماه ۱۴۰۲ با جلسات دورخوانی آغاز شد و از فروردین ۱۴۰۳ به صورت منظم با چهار جلسه در هفته ادامه یافت، توانست در ۱ مرداد ۱۴۰۳ بازبینی موفقی داشته باشد.

ترنس راتیگان، نویسنده‌ی برجسته‌ی انگلیسی، در این نمایشنامه به بررسی رابطه‌ی پیچیده و پرتنش یک زن با همسر سابق و همسر کنونی‌اش پرداخته است. در این اجرا، کارگردان با اتخاذ رویکردی متفاوت و درگیرکننده، تلاش دارد تا لایه‌های عمیق‌تر این ارتباط را برای تماشاگران به نمایش بگذارد.

بازیگران این اثر عبارتند از رامین شه‌منش، پریسا سالاری، آرش علمداری، محمد قاسمی‌نژاد، فرزانه لطف‌الهی، و ترمه ابوعلی هستند. هر یک از این بازیگران با تلاش برای شناخت بیشتر و بهتر شخصیت‌های نمایشنامه، فضایی حقیقی و نزدیک به واقعیت را برای خود و مخاطبان خلق کرده‌اند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:
- مشاور روان‌شناسی: کیان عباسی
- طراح نور: سجاد آورند
- طراح صحنه: پریسا سالاری
- آهنگساز: شایان حسینی
- طراحی گرافیک: فریماه لاله‌پرور
- طراح لباس: پریسا سالاری، پریا سجادی
- منشی صحنه: فاطمه نوعی‌زاد
- دستیاران کارگردان: صبا اکبری، آرش علمداری
- مجری نور: وحید ناظریان
- مدیر صحنه: نازنین کریم‌پور
- عکاس: آیدا نیایش‌فرد
- ساخت تیزر: پیمان توکلی، کامیاب باقری

این اثر از گروه هنرهای نمایشی بامداد به سرپرستی حسین قهرمانی تولید شده و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ مذکور به تماشای آن بنشینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha