شناسایی عاملان برداشت ۵۲۰ میلیون از حساب شهروند سیرجانی

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: افرادی که اقدام به برداشت ۵۲۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب دو شهروند کرده بودند، شناسایی و این وجوه بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سرهنگ جواد خواجه‌پور در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت دو نفر مبنی بر اینکه از طریق دریافت یک پیام حاوی لینک ، وارد لینکی در خصوص برنامه حمایت دولت و ابلاغیه شده ایم، اما بعد از ورود به لینک مبالغ ۲۲۰ میلیون و ۳۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی آنان برداشت شده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود : با استعلامات انجام شده پلیس فتا ، درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب متهمان مسدود و با اقدامات صورت گرفته این وجوه به حساب شاکیان بازگشت داده شد.

فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات ، واریز سود سهام عدالت ، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان و زیر قیمت بازار و پیام های دارای لینک‌ برنامه های معیشتی کالا برگ که به صورت جعلی در شبکه‌ های اجتماعی تبلیغ می‌شود به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی http://www.cyberpolice.ir آن را مطرح و پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha