افزایش سرمایه صندوق های توسعه بخش کشاورزی با حمایت دولت و مشارکت تشکل ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، استفاده از اعتبارات دولتی و مشارکت تشکل های کشاورزی برای افزایش سرمایه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در شورای کشاورزی استان فارس بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دهقان پور با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۴ صندوق استانی و شهرستانی در سطح استان فارس فعال هستند، تصریح کرد: امیدواریم این سرمایه گذاری ها در قالب مشارکت با مردم، بتواند مبلغ قابل توجه ای باشد برای اینکه تسهیلات این صندوق ها در قالب طرح‌های توسعه‌ای در اختیار خود مردم قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش موثر این صندوق ها برای رسیدن به یک تولید پایدار و مطمئن در حوزه کشاورزی، افزود: صندوق های حمایت ابزار مناسبی هستند برای مواقعی که با کمبودها و بیشبودهایی در حوزه تولید مواجه می شویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز امیدواری کرد؛ با رهنمودهای استاندار محترم و جلساتی که به صورت چند جانبه بین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، جهاد کشاورزی و معاونت امور اقتصادی استانداری فارس برگزار می‌شود برای افزایش سرمایه این صندوق‌ها اقدامات موثری انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha