منعی در رای گیری با شناسنامه های قدیمی وجود ندارد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: منعی در رای‌ گیری با شناسنامه‌ های قدیمی وجود ندارد و شهروندان می‌ توانند با اعلام کد ملی خود، رای‌ شان را به صندوق بیندازند.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از استانداری کرمان؛ رحمان جلالی ظهر دوشنبه ۱۱ تیر ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان که با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، عنوان کرد: قله برنامه‌ های ستاد انتخابات، مشارکت است، که می‌ طلبد برای فضاسازی محیطی و شور و نشاط انتخاباتی فعالیت گسترده‌ ای صورت گیرد.

وی، همکاری دستگاه‌ ها با ستادهای انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: رای مردم حق‌ الناس است و به تمام عوامل اجرایی بر رعایت حق‌ الناس تاکید شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات، هیچ حقی در واگذاری امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاص را ندارند و بحث تبلیغات نیز طبق مصوبات کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات استان باید دنبال شود.

شایان ذکر است؛ طبق ماده 12 قانون انتخابات، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه هیچ‌ یک از نامزدها در دور اول اکثریت مطلق آرا را کسب نکردند، در روز جمعه ۱۵ تیر ماه برگزار می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha