آغاز طرح ملی ورزش و مردم در ۲۷ ایستگاه ورزشی استان زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طرح ملی ورزش و مردم همزمان با سراسر کشور در ۲۷ ایستگاه ورزشی سطح استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، جواد بازرگان روز دوشنبه(۱۱تیرماه)در آیین افتتاحیه طرح ملی ورزش و مردم، با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده مسابقات المپیک و پارالمپیک بانوان در کشور فرانسه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره سه بانوی زنجانی( مهسا جاور، نوروزی و شجاعی) حضور خواهند داشت و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان  علاوه بر طرح های موجود یک طرح نو و جدیدی با عنوان ورزش و مردم ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: این رویه پیش از این در سطح پارک های شهر استان به اجرا شده است اما این طرح انسجام یافته و در فضاهای سرپوشیده در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، تصریح کرد: در این طرح ۲۷ مرکز و ایستگاه در سطح استان زنجان انتخاب شده و با حضور مربیان آموزش دیده برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی در این ایستگاه ها انجام شود.

بازرگان ادامه داد: این طرح ملی با مشارکت مرکز سپاه استان ، شهرداری ، آموزش و پرورش ، هلال احمر است تا با در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی یک ورزش رایگان را بویژه مادران فراهم کند.

وی با بیان اینکه محوریت طرح ملی ورزش و مردم با مادران است، افزود: باتوجه به ماشینی شدن زندگی ها، عدم تحرک صورت نمی گیرد که موجب بسیاری از بیماری ها است، بنابراین مادران سالم موجب جامعه سالم می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه ۱۵ درصد مردم در استان زنجان ورزش می‌کنند، گفت: در این راستا باید شرایط لازم فراهم شود تا بتوانیم سلامتی را در استان ایجاد و باعث کاهش هزینه های درمانی شویم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha