برخورد قاطع دادگستری کردستان با مخلان امنیت روانی مردم در انتخابات

رئیس کل دادگستری کردستان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در شعب دادسرا و محاکم استان خبر دادو گفت: دادگستری کردستان با مخلین امنیت روانی مردم در انتخابات قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان، گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو باید حماسه ای باشد که تکمیل کننده بدرقه باشکوه شهید جمهور و شهدای خدمت باشد.

وی بر لزوم آشنایی دست اندرکاران انتخابات با مواد قانون انتخابات تاکید کرد و افزود: شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده و با این دسته از جرایم و تخلفات به صورت قاطع برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار کرد: امنیت روانی مردم مورد تاکید دستگاه قضایی است و در این راستا باید فضای مجازی بصورت مستمر رصد و پایش شود و ضروری است تا دادستان های حوزه های قضایی استان و ضابطین انتظامی با هنجارشکنان و مخلین امنیت روانی و افرادی که اقدام به تخریب کاندیداها و یا دستاوردهای نظام می کنند بهصورت قاطع برخورد کنند.

حجت الاسلام حسینی بازرس کل استان را مکلف کرد تا ضمن نظارت دقیق و مستمر در ایام انتخابات با هر گونه استفاده از اموال دولتی و عمومی له یا علیه نامزدهای انتخابات برخورد شود و تاکید کرد: مدیران کل ادارات اجرایی، فرمانداران، روسای ادارات استان و شهرستان ها و ائمه جمعه و جماعات به هیچ وجه حق ورود به جریان انتخابات له یا علیه کاندیداها را ندارند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر به جهانیان ثابت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha