حضور در انتخابات، وظیفه ذاتی است

حضور پر شور مردم، در انتخابات وظیفه ذاتی است وهمه حق دارند در سرنوشت خود مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت‌(طبنا) مازندران، با توجه به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، هماهنگی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تعامل‌های خوبی بین هیات نظارت، هیات بازرسی، هیات اجرایی و ستاد انتخابات در مازندران انجام شده است که به سمت انتخاباتی با شکوه و حضور حداکثری مردم برویم.

وعده قالیباف نیز، 200 متر زمین رایگان با کاربری مسکونی به مردم بود.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین مناظره انتخاباتی گفت: خیلی از افراد هستند که وام مسکن گرفتند اما خانه نگرفتند و گرفتار قسط شده اند. این موضوع را به سرعت در دولت چهاردهم پیگیری خواهیم کرد.

نامزدها به نفع هم کنار بکشند


انچه پر واضح است همه مردم، گروه‌های مرجع، اثرگذار و حلقه‌های میانی باید تلاش کنند که مردم در انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ حماسه‌ای بزرگ خلق کنند.

عقیل امامی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در مازندران، با اشاره به رقابت نامزدهای جریان انقلاب در این انتخابات خاطرنشان کرد: نامزدهای حاضرجریان انقلاب در عرصه انتخابات باید به نفع نیروی موثر، کارآمد و دارای کارنامه موفق در عرصه‌های اجرایی کنار بکشند تا کام مردم مؤمن از اقدام شجاعانه آن‌ها شیرین شود.


وی با تشریح برخی از دستاوردهای درخشان دولت شهید جمهور اظهار کرده بود: دولت سیزدهم ریل منحرف شده دولت در ۸سال دوران خسارت بار قبلی را به مسیر اصلی آن بازگرداند.

امامی با اشاره به نقش راهبردی مردم در انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات را رمز اعتلاء همه جانبه کشور دانسته بود و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی نمایش عزم و اراده راسخ ایرانیان در مسیر پیشرفت و بالندگی عنوان کرد.

در شهرهای مازندران اما جوانان وپیشکسوتان تمام تلاششان را برای افزایش شور انتخاباتی در سطح شهر وافرایش،مشارکت مردم انجام می‌دهند، باید گفت، اولویت مشارکت مردم پای صندوق‌های رای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha