بازداشت ۸ مجرم مرتبط با جرائم انتخاباتی در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در استان کرمان گفت: ۸ نفر در رابطه با جرائم انتخاباتی بازداشت شدند، که ۵ نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده‌اند، اما ۳ نفر هنوز در بازداشت به سر می‌ برند.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از دادگستری استان کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای معاونین برنامه‌ ریزی دادگستری اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌ های خوبی از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان پیش‌ بینی شده بود، که با همکاری معاونین، اعضای شورای قضایی و دستگاه‌ های همکار، این برنامه‌ ها به‌ صورت منظم و منسجم و باشکوه برگزار شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری اصحاب رسانه، صدا و سیما و خانه مطبوعات استان کرمان با ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه، اعلام کرد: علیرغم اینکه هفته قوه قضائیه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همزمان شده بود، اما بازتاب بسیار خوبی در بین مردم و رسانه‌ ها داشته است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم شریف استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: استان کرمان با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر، یکی از استان‌های پیشرو در خصوص مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ مشکل امنیتی و رخداد ناامنی در استان کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و جرائم انتخاباتی در این دوره از انتخابات هستیم، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ متهم تحت تعیقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شده‌ اند، که تعداد ۵ نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده‌اند و در حال حاضر ۳ نفر در بازداشت هستند و رسیدگی به پرونده‌ های متهمان در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha