شهرداری ها بیشترین خسارت را به شرکت آبفا زنجان وارد کردند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سه ماهه سال جاری بیشترین خسارت سایر به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بترتیب توسط شهرداری ها، شرکت مخابرات و پیمانکاران وارد کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علی محمد نادرخانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حوادث آب در سه ماهه اول سال جاری با کاهش ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است، اظهار کرد: در مجموع میتوان گفت ۴۴۶ فقره کاهش حوادث آب را در سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

وی افزود: همچنین در همین مدت میزان کاهش حوادث شهری نیز ۳ درصد بوده که بیشترین کاهش در زمینه حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد:  بیشترین حوادث آب در میان شهرستانهای استان به ترتیب شهرستانهای زنجان، ابهر و خرمدره بوده است.

نادرخانی بیان کرد: همچنین در حوزه فاضلاب نیز بیشترین حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان رخ داده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول شبانه روز، ساعات ۹، ۱۲ و ۱۳ بیشترین تعداد اعلام حوادث به مرکز مپرای شرکت آبفا استان را داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۳۴ هزار تماس با مرکز مپرای این شرکت برقرار شده است، افزود: از این تعداد بیش از ۳۲ هزار تماس توسط کارشناسان آبفا پاسخگویی و پیگری شده است.

نادرخانی گفت: بیشترین دلیل تماس مشترکین با مرکز مپرا به ترتیب مربوط به اعلام قطعی، شکستگی، پرداخت قبوض و ثبت درخواست های صوتی بوده است.

وی با اشاره به آمار سه ماهه خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: شهرداری ها، شرکت مخابرات و پیمانکاران فاضلاب به ترتیب بیشترین تعداد خسارت وارده به این تاسیسات را وارد کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha