کد خبر: 200966
۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
بیمارستان لولاگر تخریب می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ در افتتاح مرکز سی‌تی اسکن بیمارستان لولاگر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده، پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان با مساعدت ویژه صادر شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)مهدی اخ‌الصنایع در مراسم افتتاحیه بخش سی‌تی‌ اسکن بیمارستان لولاگر که امروز یکشنبه ۱۸ تیرماه با حضور دکتر علی مشکی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر سپیده هراتی؛ رئیس بیمارستان لولاگر برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده شهر تهران است که نیاز به بهسازی و بازسازی ویژه دارد هرچند دکتر هراتی با نصب دستگاه‌ها و اجرای تمهیدات لازم تا حدی حساسیت‌ها را کاهش داده است ولی همچنان فرسوده بودن بیمارستان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری منطقه است.

وی افزود: اقدامات اولیه برای تخریب و نوسازی این بیمارستان در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است و به دنبال صدور پروانه ساختمانی بیمارستان لولاگر هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه موقوفه بودن بیمارستان لولاگر کارها را سخت کرده است، تصریح کرد: مقرر شده طی هفته جاری جلسه‌ای با حضور رئیس بیمارستان، اداره اوقاف، خانواده محترم مرحوم لولاگر، شهرداری منطقه و خیرین حوزه درمان برگزار شود و هماهنگی‌های لازم برای تخریب و نوسازی این بیمارستان صورت گیرد.

اخ‌الصنایع گفت: با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده پروانه تخریب و نوسازی بیمارستان با مساعدت ویژه صادر شود و تلاش می‌کنیم امسال بودجه حداقلی را از مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت و بیمارستان پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی منطقه است و با توجه به نیاز درمانی این منطقه می‌تواند خدمات مهمی را به شهروندان ارائه دهد.

اخ‌الصنایع ادامه داد: با توجه به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری منطقه و مراجعه بیماران بسیار از سایر مناطق به این بیمارستان، وسعت بیمارستان باید افزایش یابد تا بتواند خدمات ویژه‌تری را به شهروندان ارائه دهد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: پروژه تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر در سه فاز طراحی شده است و مدیریت شهری منطقه ۱۰ آمادگی دارد هرگونه همکاری و مساعدت لازم در حوزه تخریب و نوسازی را انجام دهد تا این بیمارستان به یکی از بیمارستان‌های فوق‌تخصصی شهر تهران تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha