فراهم شدن فرصت صادرات برای صنایع کوچک با حضور رایزن‌ های بازرگانی

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: ۲۰ رایزن بازرگانی ایران در کشورهای مختلف، بازارهای منطقه را رصد و فرصت‌ های آن‌ را در اختیار تجار و بازرگانان می‌ گذارند؛ که صنایع کوچک می‌ توانند از این فرصت برای صادرات محصولات خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن زاده با تقدیر از سرمایه‌ گذاران و مدیران واحد صنعتی رنگین‌ کمان مهر گواشیر بر لزوم انجام کار گروهی در اقتصاد تاکید و ابراز کرد: اقتصاد کار گروهی است، از سفره تا بازار و از تولید تا مواد اولیه یک تیم است و همه به هم پیوسته‌ اند، باید سعی کنیم این کار گروهی به نحو احسنت به انجام برسد.

وی به فرصت ایران و استان برای حضور در بازارهای کشورهای همسایه اشاره و بیان کرد: برای صنایع کوچک داخل کشور و خصوصا استان کرمان، در دولت قبل ما کلا ۲ رایزن بازرگانی داشتیم، ولی در حاضر حداقل ۲۰ رایزن بازرگانی داریم؛ که بازارهای منطقه را رصد و فرصت‌ های آن‌ را در اختیار تجار و بازرگانان می‌ گذارند؛ که صنایع کوچک می‌ توانند از این فرصت برای صادرات محصولات خود استفاده کنند.

مدیر کل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان نیز حمایت از صنایع کوچک و متوسط را از ماموریت‌ های سازمانی شرکت شهرک‌ ها دانست و گفت: این نگاه امروز در مدیران اقتصادی استان هم نهادینه شده است.

میجانی افزود: در راستای تسهیل فعالیت صنایع کوچک و متوسط شرکت شهرک‌ های صنعتی استان تمام توان خود را برای حمایت به میدان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت از صنایع کوچک و متوسط جهت شرکت در نمایشگاه‌ ها، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد و تقویت زیرساخت در شهرک‌ های صنعتی کنار صنعت‌ گران استان خواهیم بود.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha