کد خبر: 198242
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمان

استاندار کرمان با اشاره به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در استان، عنوان کرد: ظرفیت خوبی در استان کرمان برای توسعه وجود دارد و برای حفظ و دوام اشتغال ایجاد شده در استان باید تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نشست با تشکل‌ های کارگری و کارفرمایی جامعه کار و تولید استان و آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید، کارفرمایان سلامت‌ محور و خانه‌ های بهداشت کارگری برتر استان، جامعه کارگری را از ظرفیت‌ های بزرگ برای توسعه کشور دانست و اظهار داشت: پایه اصلی توسعه، تولید است و اساس تولید نیز کارگران هستند.


وی ادامه داد: مهمترین رکن استقلال کشور در استقلال اقتصادی است؛ اگر وابستگی اقتصادی زیاد شود، سایر بخش‌های کشور نیز تحت تاثیر قرار می‌ گیرد و تولید ملی، ظرفیتی است که می‌ توان کشور را با آن پیش برد و در قوام و دوام تولید ملی، نقش اصلی را کارگران دارند.


استاندار کرمان تصریح کرد: کارفرمایان نیز برای اینکه تولید و اشتغال پایدار را حفظ کنند، درد و دل‌ ها و دغدغه‌ های زیادی در حوزه بانکی، بیمه و دارایی دارند.


فداکار، وابستگی اقتصادی را برای کشور سم دانست و بیان کرد: با اینکه مجموعه‌ های کارگری در شرایط سخت کاری قرار دارند، اما نیاز عمده‌ ای از استان و کشور را تولید و تامین می‌ کنند.


وی به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در استان نیز اشاره و عنوان کرد: ظرفیت خوبی در استان کرمان برای توسعه وجود دارد و برای حفظ و دوام اشتغال ایجاد شده در استان باید تلاش کرد.


استاندار کرمان خاطرنشان کرد: کارگران در همه سختی‌ها، پای کشور و تولید مانده‌ اند و در بسیاری از بخش‌ ها به خودکفایی رسیده‌ ایم، کارگران نمونه و باتجربه نقش شرکت‌ های دانش‌ بنیان را در مجموعه کاری خود دارند و اصلاح فرآیندی را انجام می‌ دهند.

شایان ذکر است؛ در نشست استاندار کرمان با تشکل‌ های کارگری و کارفرمایی جامعه کار و تولید استان، از نخبگان جامعه کار و تولید، کارفرمایان سلامت‌ محور و خانه‌ های بهداشت کارگری برتر استان تجلیل شد.

کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمان

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha