توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همت بنیاد برکت

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، گفت: قراردادی به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری دفتر امور بانوان استانداری کرمان و بنیاد برکت، منعقد گردیده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مریم‌ السادات طباطبایی، عنوان کرد: قراردادی به منظور توانمندسازی و اشتغالزایی ۴۰ نفر از متقاضیان اشتغال با اولویت زنان سرپرست خانوار از طریق آموزش‌ های مختلف در زمینه کسب و کار با نظارت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و بنیاد برکت منعقد گردیده است.

مسئول طرح‌ های بنیاد برکت استان کرمان نیز، گفت: این قرارداد در قالب طرح شمسا اجرا می‌ شود و بنیاد برکت سه برابر مبلغی را که از سوی خیران به اجرای طرح اعطا شود، به آن اختصاص می‌ دهد.

اسدالله زارعی، بیان کرد: پرداخت تسهیلات دو مرحله‌ ای است، که مرحله اول ۷۰ درصد تسهیلات پرداخت می‌ شود و مابقی پس از استقرار و خریداری تجهیزات قابل پرداخت است.

وی، خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد تسهیلات را دریافت کرد، اما پروژه اجرایی نشود، باید ۲۴ درصد تسهیلات را تسویه کند، همچنین فرآیند ارزیابی و نظارت بر اجرای طرح‌ ها تا ۲۴ ماه توسط مجری انجام می‌گردد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha