امتیاز مسکن ملی مانند بلیط فوتبال به فروش می رسد

نایب رئیس کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امتیاز ملی مسکن مانند بلیط فوتبال به فروش می رسد، گفت: متاسفانه در این خصوص برخوردی با تخلف نیست و توجهی به این موضوع نمیشود در حالی که این اقدام موجب تورم در جامعه میشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، داود حسنی پیش از ظهر روز سه شنبه(۲۲ فروردین ماه) در نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به دلالی بازار مسکن بخصوص مسکن ملی در شهر زنجان اظهار کرد: متاسفانه در شهر زنجان با بحث دلالی بازار مسکن، بخصوص در مسکن‌های اقدام ملی شاهد هستیم که واحدهای تحویل شده تا ۲ الی ۳ میلیارد نیز به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه قرار بود با اقدام ملی مسکن افرادی که صاحب مسکن نبودند صاحب مسکن شوند، افزود: متأسفانه عده‌ای باتوجه به مبلغ اقساط شرایط فراهم سازی را نداشته و شاید در طول عمر یک بار این امتیاز نصیب شده است مثل بلیط فوتبال به فروش میرسد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان، تصریح کرد: متأسفانه در این خصوص برخوردی با تخلف نیست و توجهی به این موضوع نمیشود در حالی که این اقدام موجب تورم در جامعه میشود.

حسنی با بیان اینکه برای برخورد با این تخلف مکانریزمی طراحی نشده است،بیان کرد: امیدوارم حداقل برای این موضوعات مکانیزمی طراحی شود تا زندگی مردم تا حدودی آسان شود و از مشکلات مردم کاسته شود.

به زوایای پیدا و پنهان حجاب توجه شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حجاب اظهار کرد: در چند ماه گذشته احساساتی که در خصوص حجاب بود کم رنگ شده است و در اوایل احساسی برخورد میشد ولی در حال حاضر نیاز است برخورد هایی عاقلانه و به زوایای پیدا و پنهان حجاب توجه شود.

این عضو شورا با بیان اینکه تبیین حجاب برای جوانان و جامعه نیاز است افزود: همه ما میدانیم برنامه این است تا شیعیان و مسلمانان بیشتری نامرئی شوند و هویت اصلی شیعیان که حجاب است را از دست بدهند.

حسنی با بیان اینکه در این موضوع باید زوایای فرهنگی، اجتماعی ، حقوقی و سیاسی را با فهم بیشتری طی کنیم، بیان کرد: چرا که حجاب را هویت نظام جمهوری اسلامی میدانیم برای هویت بخشی در جامعه و جوانان نیاز است از کارهای احساسی و بی ثمر و بی فروغ پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا باید طرح تفضیلی و جامعی به ویژه با مشارکت بانوان تنظیم شود و از کارهای سطحی که امنیت جامعه را دچار مشکل میکند را شاهد نباشیم و به دنبال تبیین این موضوع با روش‌های جدید و تاثیرگذار باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha