دستگاه تبادل خودکار کتاب به المان‌های شهری اضافه می‌شود
دستگاه تبادل خودکار کتاب به المان‌های شهری اضافه می‌شود

یک دستگاه تبادل خودکار که به مردم اجازه می‌دهد تا به صورت رایگان کتاب‌هایشان را با هم رد و بدل کنند نزد مردم بسیار محبوب شده است.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)،یک دستگاه تبادل خودکار که به مردم اجازه می‌دهد تا به صورت رایگان کتاب‌هایشان را با هم رد و بدل کنند نزد مردم بسیار محبوب شده است.

مدیر شرکت کورن اکسچنج، آلیسون هوگارث در این باره گفت: بیش از 6 هزار کتاب تا به امروز در قالب طرح جدید شرکت کورن اکسچنج منچستر ردوبدل شده‌اند. او همچنین افزود که این طرح به مردم این فرصت را می‌دهد تا کتاب‌هایی را بخوانند که معمولاً در شرایط عادی از کتابفروشی‌ها نمی‌خرند تا بخوانند و این می‌تواند فرصت بی‌نظیری برای آن‌ها باشد. این اقدام با استقبال بسیار زیادی در شهر منچستر بریتانیا رو به رو شده است، به همین دلیل برگزارکننده‌های این طرح قصد دارند که این طرح پایلوت را در سایر شهرهای بریتانیا نیز اجرا کنند.

با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در اکثر شهرهای دنیا که کار خرید کتاب را برای علاقه‌مندان به این کالای فرهنگی محبوب دشوار کرده است، شهرداری‌های شهرهای بزرگ دنیا با چنین ابتکارهایی بدون شک می‌توانند به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کنند و افراد بیشتری را ترغیب به مطالعه کتاب‌ها نمایند.


منبع:نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha