سیرجان مهم‌ترین پایگاه انتقال خون استان بعد از کرمان است

مدیر کل انتقال خون استان کرمان در آئین تودیع و معارفه رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان سیرجان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌ های مدیران و مسئولان شهرستان سیرجان در حوزه انتقال خون، گفت: سیرجان مهم‌ترین پایگاه انتقال خون استان بعد از کرمان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه انتقال خون سیرجان با حضور مدیر کل انتقال خون استان کرمان، فرماندار ویژه سیرجان و تعدادی از روسای پایگاه‌ های انتقال خون استان در محل فرمانداری برگزار و محمد رضا پورگلزاری به عنوان رئیس جدید پایگاه انتقال خون سیرجان معارفه شد.

فرماندار ویژه سیرجان با قدردانی از خدمات ۱۳ ساله رییس سابق پایگاه انتقال خون سیرجان گفت: پایه و اساس سازمان انتقال خون خدمت به مردم با تهیه و توزیع خون سالم است و در این راستا پیشرفت‌ های زیادی در سال‌های گذشته در پایگاه انتقال خون سیرجان حاصل شده است.

علی یعقوبی پور به اهمیت خون و فرآورده‌های خونی اشاره و اظهار کرد: در جریان مسائل و مشکلات این پایگاه هستیم که باید مشکل زمین را با اداره راه و شهرسازی و در بحث تجهیزات و سامانه متحرک خونگیری نیز از طریق خیرین و مسئولیت‌ های اجتماعی شرکت‌ های منطقه گل گهر پیگیری کنیم.

سیرجان مهم‌ترین پایگاه انتقال خون استان بعد از کرمان است

مدیر کل انتقال خون استان کرمان نیز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌ های مدیران و مسئولان شهرستان سیرجان در حوزه انتقال خون، تصریح کرد: سیرجان مهم‌ ترین پایگاه انتقال خون استان بعد از کرمان است.

دکتر ایرج شکوهی تاکید کرد: پایگاه انتقال خون سیرجان علاوه بر تامین خون مورد نیاز شهرستان سیرجان، مقداری از خون شهرستان‌های جنوبی استان را نیز تامین می‌کند.

وی با تشریح مشکلات و موانع موجود تحقق اهداف سازمانی و مسئولیت‌های اجتماعی این سازمان، تصریح کرد: از مهمترین مشکلات سیرجان، زمین پایگاه انتقال خون این شهرستان است که نیازمند حمایت بیشتر است.

در ادامه این مراسم دکتر محمود موسوی رئیس سابق پایگاه انتقال خون سیرجان نیز گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی یافتم که منشأ خیر برای جامعه و بیماران است و همواره به واسطه این عمل خیر ما را در معرض دعای نیک قرار می‌دهد.

محمد رضا پور گلزاری رییس جدید پایگاه انتقال خون سیرجان نیز اظهار داشت: ان‌ شاء الله با حمایت و هدایت فرماندار و مدیران استانی بتوانیم گام‌ های محکمی در ترویج فرهنگ اهدای خون و رفع نواقص احتمالی برداریم.

در پایان این دیدار، مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اهدای لوح و هدیه‌ ای به رسم یادبود از فرماندار سیرجان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha