پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده ولی‌فقیه در کردستان و استاندار با صدور پیام مشترکی، شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور مردمی و جمعی از همراهانش در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، در پیام تسلیت مشترک "حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی و" اسماعیل زارعی کوشا" آمده است: در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی و انقلابی، مردمی و محبوب و بزرگ‌مردی از تبار نیکان که در تمام دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی ناپذیر بر عهد صادقانه خود با ذات احدیت مجاهدانه ایستاد، مسافر بهشت شد و به ملکوت اعلی پیوست و اکنون ایران همیشه سربلند در ماتم اوست.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: به مشیّت مقدّر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ، هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند و به رنج او و هم‌رنج‌هایش، گنجی به میراث باقی مانده است او را به مهر بدرقه‌می‌کنیم که به نیکی، سزاوار همسایگی و همنشینی با حضرت حق است.

همچنین در این پیام مشترک آمده است: سرفرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگ‌مردانی است که به تقدیم جسم و جان خویش، هیچ کم نگذاشتند و آبروی دیروز و امروزو فردای میهن شدند.

در ادامه این پیام آمده است: بی شک ملت ایران همیشه جاوید ما که امروز با خبر شهادت رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناختند، بر سر عهد خود ایستادند و جان خود را فدای ملت کردند، داغ جانسوز دیگری را متحمل خواهند شد.

در بخش دیگر آمده است: اینجانبان با عرض تسلیت سانحه جانسوز بالگرد، عروج رییس جمهور محبوب، خدوم، مغتنم و هیات همراه را خدمت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این بزرگ مردان تاریخ و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم و به مردم وفادار و قدرشناس و عزیزمان اطمینان می دهیم مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت، همواره با قوت و قدرت استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا ، ‌آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha