دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهرام دارائی به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب شد.

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر بهرام دارائی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را به سمت دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می شود.

یکی از اولویت های مهم نظام آموزش عالی سلامت، آموزش داروسازی و تربیت متخصصان این حوزه تا سرحد خودکفایی است که به همت اساتید و متولیان در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی محقق شده است.

تداوم این مسیر نیز در گرو همت و تلاش مدیران و دست اندرکارانی است که از این پس بر این امر مهم متمرکز خواهند شد. همچنین حوزه معاونت آموزشی در زمینه های مختلف مأموریتی خود از وجود صاحبنظران و کارشناسانی بهره مند است که گردآوری نظرات ایشان و کاربست آنها در سیاستهای این حوزه بسیار راه گشا خواهد بود.

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی ، بدین وسیله به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب می شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش فرمائید.

بدیهی است تعامل با متخصصین و دانشکده های داروسازی سراسرکشور و اقدام براساس خردجمعی می تواند معضلات آموزش داروسازی کشور را مرتفع سازد.

توفیق جنابعالی را در تحقق وظائف محوله از خداوند متعال خواستارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha