سرپرست جدید موسسه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی معرفی شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه مدیر موسسه توسعه گردشگری این سازمان بر تلاش برای تقویت ظرفیتهای این حوزه در جهت ایجاد فرصتهای اقتصادی و اشتغال آفرینی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ جلسه تودیع و معارفه سرپرست موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، معاونان و مدیران این نهاد برگزار شد.

در این جلسه محمد غفران بخشدار پیشین چناران و کلات و دارای سوابق ارزنده فعالیت در حوزه صنعت گردشگری به عنوان سرپرست جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی معرفی و از زحمات و تلاشهای حمیدرضا نورانی مدیر پیشین این واحد تخصصی وابسته به سازمان قدردانی شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه تاکید کرد: صنعت گردشگری بهترین ظرفیت در حوزه اقتصادی است که می توان با بهره گیری از فرصتهای موجود و انجام فعالیتهای موثر، آورده های خوبی را به اقتصاد استان تزریق کرد.


وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در حوزه گردشگری کشورهای همسایه به ویژه عراق، عنوان کرد: فرصتهای خوبی در حوزه گردشگری این کشور وجود دارد که باید به آن توجه ویژه و برای استفاده از آنها طرح های اقتصادمحور مناسبی تدوین شود.


تازیکی امکانات خوب درمانی و پزشکی استان را پتانسیل مناسبی در حوزه گردشگری سلامت عنوان کرد و ادامه داد: باید با محوریت موسسه توسعه گردشگری در جهت استفاده از این ظرفیت و ارائه خدمات به گردشگران کشورهای همسایه ویژه عراق و افغانستان که با هدف درمان و دریافت خدمات حوزه سلامت به استان سفر می کنند، برنامه ریزی شود.


محمد غفران سرپرست جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز با ابراز خرسندی از فرصت ایجاد شده برای خدمت در این مجموعه بزرگ اقتصادی بیان کرد: به عنوان اصلی ترین هدفگذاری پیش رو موسسه، تلاش خواهیم کرد با شناسایی دقیق فرصتهای این حوزه در استان، دیگر نقاط ایران و حتی کشورهای همسایه در راستای استفاده مناسب از صنعت گردشگری در جهت کمک به توسعه اقتصادی منطقه گام های موثری برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha