نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است

استاندار کرمان، با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌ کند، گفت: نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار، گفت: در بحث کارگری ما مسئولان موظفیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم؛ کارگران زیادی در بخش‌ های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل ‌حقوق قانون کار فعالیت می‌ کنند، لذا تا جایی که در توان داریم، باید به آنها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آنها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌ هایی از مشکلات کارگران‌ را دولت در راستای ظرفیت‌ های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع آن است، به خصوص بحث پرداخت‌ ها و امنیت شغلی تا جایی که ظرفیت موجود باشد، کمک خواهد شد.

استاندار کرمان؛ توجه بخش‌ های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیروهای انسانی ‌خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آنها میسر خواهد شد.

فداکار؛ با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌ کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است، آموزش در مجموعه شرکت‌ های صنعتی را مهم دانست و بیان داشت: استان کرمان بدلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ ها نیاز بیشتری به تخصص نیروهای انسانی‌ کار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوما خیلی موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است و شرکت‌ها جذب خواهند کرد./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha