روند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شبانه روز گذشته دو کرمانی از جمله یک نوجوان ۱۵ ساله به سبب ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید صحبتی گفت: آمار بیماران بستری شده در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمان هم اکنون به ۸۰ نفر رسیده است و فقط در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر در استان کرمان به بخش‌ های بستری کرونایی افزوده شدند. دو نفر نیز از جمله یک نوجوان در شبانه روز گذشته فوت شدند.

به گفته وی هم اکنون ۵۶ نفر در بیمارستان‌ های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری شده اند که تعداد ۷ نفر در زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی جیرفت، ۶ نفر دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۶ نفر  دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵ نفر نیز در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بستری هستند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع فوتی‌ های کرونا از ابتدای انتشار ویروس تاکنون را تعداد ۵ هزار و ۵۹۳ نفر اعلام کرد.

صحبتی در خصوص آمار واکسیناسیون در استان کرمان نیز خاطر نشان کرد: درحوزه واکسیناسیون کرونا تعداد واکسن تزریقی در نوبت اول: ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۳۷۲ واکسن، در نوبت دوم تعدا ۲ میلیون و ۳۳ هزار و ۷۲ واکسن و نیز بیش از ۸۳۹ هزار واکسن در نوبت سوم تزریق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha