هیات تجاری و فناوری اتاق بازرگانی زنجان به نمایشگاه جیتکس  ۲۰۲۴ دبی اعزام می‌شود

هیات تجاری و فناوری اتاق بازرگانی زنجان به نمایشگاه جیتکس  ۲۰۲۴، متشکل از فعالان حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، صنایع، معدن، کشاورزی و ... به دبی اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس به‌عنوان بزرگترین رویداد فناوری و استارتاپی جهان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷مهر ۱۴۰۳ در محل مرکز تجارت جهانی دبی – امارات متحده عربی، هیات تجاری و فناوری اتاق بازرگانی زنجان متشکل از فعالان حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، صنایع، معدن، کشاورزی و ... به دبی اعزام خواهند شد.

نمایشگاه جیتکس، دروازه‌ی ورود به دنیای فناوری، امسال با شعار "جهان خود را پیدا کنید"  برگزار می‌شود که محلی برای ملاقات رهبران و بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان جهت هم‌اندیشی و تبادل نظر می‌باشد.

اتاق بازرگانی زنجان نیز با توجه به فعالیت‌های فناوری و استارتاپی استان و ظرفیت قابل‌توجه فعالان این حوزه‌، همچنین به‌دلیل قطب بودن استان در مبحث برق و الکترونیک تلاش می‌کند با اعزام این هیات، فرصتی را به‌منظور همکاری جهانی برای اقتصاد آینده،  بهره‌برداری از دنیای تکنولوژی در راستای تسهیل تولید و تجارت، شبکه سازی و همتایابی، ملاقات با سرمایه‌گذاران، دستیابی به بازارهای جدید و ... را فراهم نماید.

نمایشگاه جیتکس دبی در مدت پنج روز آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بخش‌های هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، بیگ‌دیتا، اینترنت اشیاء، ارتباطات هوشمند، فناوری پایدار، فناوری مالی، فین‌تک، بلاک‌چین، فناوری ۵G، حمل و نقل هوشمند، امنیت سایبری، رباتیک، چاپ سه‌بعدی، پهپاد، مراکز داده، بازی رایانه‌ای، موبایل، وب۳، زیرساخت و شبکه، نرم‌افزار و سخت‌افزار به نمایش می‌گذارد.

شایان ذکر است نمایشگاه جیتکس دبی در ۲ ابر سایت نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی و دبی هاربر و در ۴۱ سالن برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha