اِلمان میدان سرداران شهید اسیر می‌تواند شروع یک کار عمیقی در منطقه باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت:اِلمان میدان سرداران شهید اسیر کار بسیار زیبایی شده و این کار می تواند شروع کننده یک کار عمیقی در منطقه باشد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه اِلمان میدان سرداران شهید اسیر که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، بخش و جمعی از خانواده های شهدا و مردم ولایتمدار برگزار شد، گفت: امور فرهنگی پنج مولفه دارد که مولفه اول آن نمادسازی و اِلمان سازی است که شما انجام دادید دوم فرهنگ سازی، سوم گفتمان سازی، چهارم شبکه سازی و پنجم جریان سازی است.

وی ادامه داد: اگر نماد نباشد تولید جریانی نمی توانید انجام بدهید. این نماد باید حفظ شود. شهید باید نمادش حفظ شود. ارزش‌ های الهی ما باید نمادش حفظ شود. بسیار تا بسیار کار زیبایی شده که من دست بوس همه عزیزانی هستم که کار ارزشمندی را در این مکان انجام دادند اما قطعا ادامه دارد و کارهای دیگری در تکمیل این موضوع ادامه خواهد یافت و این کار می تواند شروع کننده یک کار عمیقی در منطقه باشد.

سردار معروفی اضافه کرد: مجاهد این نیست که لباس ما را بر تن کند و برود بجنگد. شرط جهاد از خود گذشتن است. نباید خودتان را ببینید باید تکیه گاه مردم بشوید. در هر عرصه ای خدمت می کنید باید جهاد کنید. در وجود هر مجاهد و هر شهیدی پنج گذشت باید نهادینه بشود. یک گذشت از گناه دو گذشت از مال سوم گذشت از دنیاست. گذشت از عزیزان کاری است که خانواده شهید نوری انجام دادند. چهارم گذشت از آبروست. پنجم گذشت از جان است.
این فرایند که در وجود انسان نهادینه بشود سردار نوری ها تولید می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کار زیبایی که در این اِلمان انجام شده عکس سردار حاج رستم قاسمی در آن نصب شده درود بر شما. حاج رستم خیلی مجاهدت کرد نباید بگذاریم گم بشود.

وی خاطر نشان کرد: زیباسازی در روح و روان انسان ها اثر می گذارد. در زیباسازی هم حوزه‌های اعتقادی را ببینید هم نمادهای ملی را ببینید.

اِلمان میدان سرداران شهید اسیر کار بسیار زیبایی شده و این کار می تواند شروع کننده یک کار عمیقی در منطقه باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha