۶۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در سال جاری احداث شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: در سال جاری از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و کمک خیرین برای برای تعمیر، تکمیل و احداث ۶۳ واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه اقشار کم درآمد هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و کمک خیرین ۶۰ میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی برای تعمیر، تکمیل و احداث واحد های مسکونی شهری و روستایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه، کمک‌های مردمی به این حساب واریز و در زمان نیاز از محل این حساب، کمک‌ها به افراد نیازمند پرداخت می‌شود، ادامه داد: این میزان برای تکمیل و احداث۶۳ واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه اقشار کم درآمد هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، خاطر نشان کرد: حساب ۱۰۰ امام (ره) منشای برای حل مشکل مسکن محرومان محسوب می‌شود و از زمان افتتاح این حساب در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکنون نقش بسزایی برای برطرف ساختن این معضل داشته است.

خواجه ای با بیان اینکه رویکرد حساب ۱۰۰ امام (ره) محرومیت زدایی از جامعه است، تصریح کرد: بنیاد مسکن توانسته در این استان به ضرورت نیاز وظایف خود را به نحو مطلوب انجام داده تا با توجه به شناسایی خانواده‌های نیازمند از این محل تأمین مسکن محرومان انجام شود.

وی، بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین را در تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) امری مهم دانست و یادآور شد: هم‌اکنون نیز مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان از طریق شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha