پلمب دو نانوایی و چندین واحد صنفی بدلیل بکارگیری اتباع در سیرجان

در جریان بازرسی‌ های صورت‌ گرفته توسط بازرسان دستگاه های نظارتی، دو واحد نانوایی در شهر زیدآباد و چندین واحد صنفی در سطح شهرستان سیرجان به علت به‌ کارگیری اتباع خارجی پلمب و تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ در جریان بازرسی‌های صورت‌گرفته توسط بازرسان دستگاه های نظارتی، دو واحد نانوایی در شهر زیدآباد به علت به‌کارگیری اتباع خارجی پلمب و تعطیل شدند.

این اقدام در راستای اجرای دستورالعمل‌های مربوط به ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفت.

علاوه بر این، در بازرسی‌ های انجام‌شده در سطح شهرستان و روستاهای اطراف، یک واحد ماست‌ بندی در روستای کهن‌شهر نیز به دلیل تخلفات مشابه تعطیل شد.

همچنین چهار انبار ضایعاتی که به تخلفات مرتبط با کار اتباع غیرمجاز و یا سایر مسائل مربوط، پلمب شدند.

این اقدامات در راستای مقابله با بکارگیری نیروی کار غیر ایرانی و غیر مجاز و تضمین سلامت و امنیت غذایی شهروندان انجام شده و نهادهای مربوطه بر ادامه نظارت‌ ها و برخورد با تخلفات تأکید کرده‌ اند.

همچنین؛ در راستای مطالبات مردمی مبنی بر جلوگیری از بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی؛ قاضی محمدی نماینده دادستان سیرجان از واحدهای صنفی بازار قدیم سیرجان بازدید کرد و در جریان این بازدید چندین واحد صنفی متخلف در بازار سیرجان پلمب شد.

گفتنی است؛ در این گشت مشترک که با محوریت کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان انجام شد، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ، رئیس و بازرسان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس و بازرسان بسیج اصناف، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی، بازرسان اتاق اصناف و جمعی از مامورین انتظامی نماینده دادستان را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha