یادواره شهدا بخش خیرگو شهرستان لامِرد برگزار شد

یادواره شهدا بخش خیرگو در راستای اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، یادواره شهدا بخش خیرگو با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان لامرد، برگزار گردید.
این مراسم، با تشییع نمادین شهدای گمنام شروع شد.سپس فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد جناب سرهنگ گله داریان، ضمن خیرمقدم،بیان داشتند هدف شهدا از رفتن به جنگ: حفظ نظام و انقلاب و اسلام بود.هدف والای آنها رساندن این نظام به دست با کفایت امام زمان (عج) بود. ایشان همچنین با اشاره به برنامه اجلاسیه بزرگ در شهر لامرد از مردم برای حضور پر رنگ در این رویداد بزرگ دعوت نمودند.


در ادامه حجه الاسلام حاجی زاده نماینده سابق ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس به سخنرانی پرداختند: ایران در زمان طاغوت، ژاندار آمریکا بود.بعداز انقلاب تمام آمال و آرزوهای آمریکا از بین رفت.


آمریکا دنبال مانع شدن پیشرفت ایران بود.لذا با صدام، برنامه ریزی کردند برای اینکه در مقابل ایران بایستند، کشور های اروپایی و برخی از کشورهای خلیج، همه در کنار یکدیگر با عاملیت صدام، جنگ را بر علیه ایران آغاز کردند. لذا به آنچه برنامه ریزی کرده بودند دست نیافتند.
عواملی که در پیروزی نقش داشت: ایمان و صبر و استقامت رزمندگان اسلام بود.
این یادواره شهدا از ناحیه خداوند است که نماد هیجان و استقامت و معنویت است و همچنین برای قدر دانستن رزمندگان و یاد شهدا می باشد.


شهدا از ما چه می خواهند؟
عملی کردن وصیت هایشان را می خواهند و آن تبعیت از ولایت فقیه و اقامه نماز و احیاء امر به معروف و نهی از منکر و توجه به حجاب و عفاف و مسائل شرعی و دینی و... است.مطالبه شهدا این است که جوانان از سطحی نگری دور شوند، به عبارت دیگر جلوگیری از تخریب ذهنیت آنها و کم اهمیت شدن قبح گناه.
باید وصیت شهدا در مدارس تدریس شود و این یاد شهدا است.
شهدا مردانی عمل گرا بودند. لذا مسئولین باید اهل عمل باشند همانطور که شهدا عملگرا بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha