کد خبر: 220193
۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

بسته خبری پلیس منتشر شد.

به گزارش طبنا، بسته‌ی خبری پلیس منتشر شد.

کشف 455 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشت در جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 455 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشتی و خارج از شبکه توزیع خبر داد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "عبداله اکبری" در بیان جزئیات این خبرگفت: در راستای نظارت، کنترل و ساماندهی واحدهای صنفی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی و همکاری دامپزشکی از چند واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود: ماموران در بازرسی از  یکی از دامداری های این شهرستان 455 کیلوگرم لاشه دام کشتار شده فاقد مهر و مجوز  از اداره دامپزشکی کشف کردند.

وی بابیان این که  واحد صنفی مذکور با هماهنگی های قضائی پلمب شده است،تصریح کرد: در این عملیات متصدی واحد مذکور پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اکبری در پایان یادآور شد: شهروندان هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس 110 اعلام و در تامین امنیت جامعه پلیس را یاری کنند.

-------------------------------------------

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری باند 3 نفره سرقت از اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن  خصوصی در یکی از روستاهای بخش مرزن آباد  موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده  انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند اعضای یک باند 3 نفره  را در این ارتباط شناسایی کنند .

سرهنگ سلیمانی افزود: متهمان که 2 سارق و یک مالخر بودند در اقدامی عملیاتی توسط پلیس آگاهی دستگیر و از مخفیگاه آنان اموال سرقتی کشف شد . 

وی در ادامه گفت: متهمان  در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این روستا اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ سلیمانی در ادامه با بیان این که  بیشتر این سرقت ها توسط افراد غیر بومی صورت می گیرد از شهروندان خواست: باگماردن سرایدار یا نگهبان از این نوع سرقت ها پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده محل سکونت یا کارگاه خود مراتب را به پلیس 110 اطاع دهند .

-------------------------------------------

توقیف خودروی حامل ضایعات مرغ فاسد در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از توقیف یک خودروی نیسان حامل 500 کیلو گرم ضایعات فاسد شده مرغ در شهر مرزن آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران گشت کلانتری 13 مرزن آباد در حین گشت زنی به یک خودروی نیسان حمل گوش و مرغ مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 500 کیلوگرم ضایعات فاسد شده مرغ کشف کردند .

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: راننده خودروی مورد نظر که اهل یکی از استان های غربی کشور بود این محموله را از یکی از شهرهای همجوار چالوس بارگیری کرده و قصد تحویل آن را به یکی از واحدهای تولید محصولات گوشتی در تهران را داشت .

وی همچنین اظهار  داشت: با حضور نماینده دامپزشکی شهرستان چالوس محموله کشف شده معدوم و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

سرهنگ سلیمانی در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع واخبار در خصوص فعالیت های افراد مشکوک به مرکز فوریتهای پلیس 110 اطلاع دهند .

-------------------------------------------

کشف 30 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 30 تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف یک نیسان و دو کامیون خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه هولار در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان و 2 خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران پاسگاه هولار خودروهای  مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها 30 تن چوب که توسط رانندگان خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان برداشت شده بودکشف کردند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha