آماده سازی ۲۸ هزار کلاس درس جهت سال تحصیلی جدید

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آماده سازی ۲۸ هزار کلاس درس در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان در استان برای سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رضا رضایی در نشست تخصصی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان؛ پروژه مهر را مجموعه اقداماتی به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی با نشاط مدارس عنوان و اظهار کرد: کلیه برنامه های پروژه مهر در کارگروه های پروژه مهر باید با جدیت در سطوح مختلف عملیاتی شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و نظارت و ارزیابی را از مهم ترین محورهای پروژه مهر بر شمرد و با بیان اینکه کلیه اقدامات باید زیر نظر ستاد استانی در سطح واحد های اداری و آموزشی پیگیری شود، مهم ترین هدف پروژه مهر را آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از جهات مختلف دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ توجه به ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان را یکی از مهم ترین اولویت ها در اجرای پروژه مهر ذکر و تصریح کرد: با انجام به موقع ثبت نام مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و اقدامات تبلیغی و توجیهی و اطلاع رسانی به موقع باید فرایند پروژه مهر پیگیری و نتیجه آن بازگشایی به موقع مدارس و پیش بینی های لازم باشد.

رضایی در ادامه اجرای دقیق برنامه های پروژه مهر را نیازمند اطلاع رسانی و توجیه دست اندرکاران امر در سطوح مختلف عنوان کرد و گفت: باید با برگزاری جلسات مختلف توجیهی، اقدامات و حدود انتظارات برای مدیران به خصوص مدیران مدارس تشریح شود.

وی؛ ثبت نام به موقع دانش آموزان را برای سال تحصیلی جدید و سازماندهی نیروی انسانی و کلاس بندی مدارس مهم دانست و با اشاره به ثبت نام بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان در استان، خواستار قانونمندی و اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی توسط حوزه های مختلف و شیوه نامه نظارت بر ثبت نام و ارزیابی اقدامات ادارات و مدارس در اجرای این فرایند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به دست اندرکاران و مدیران توصیه کرد: ضمن اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی، با سعه صدر در راستای تکریم مراجعان و رضایتمندی ارباب رجوع تلاش نمایند.

رضایی همچنین از آماده سازی ۲۸ هزار کلاس درس در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان در استان برای سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر خبر داد و گفت: ما در قالب طرح‌ هایی همچون طرح شهید عجمیان بهسازی و نوسازی مدارس سطح استان را در دستور کار داریم؛ که در حال حاضر اقدامات مناسبی در این حوزه هم انجام شده است.

شایان ذکر است؛ نشست تخصصی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران ادارات آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه مهر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha