کاپ نایب قهرمانی مسابقات قهرمان کشوری به  ورزشکاران دیابتی زنجان رسید

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از کسب کاپ نایب قهرمانی ورزشکاران دیابتی  آقا این هیئت در رشته تیراندازی  مسابقات قهرمان کشوری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،سیده سمیرا موسوی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسابقات قهرمان کشوری گروه دیابت و تالاسمی از ۱۷ الی ۲۰ شهریورماه سالجاری به میزبانی شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۰ ورزشکار خانم و آقا از استان زنجان در دو گروه دیابت و تالاسمی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رشته های دارت و تیراندازی باحضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار دیابتی و تالاسمی از سراسر کشور برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران زنجانی گروه دیابت باکسب ۲ مدال رنگین در دو رده سنی موفق به کسب کاپ نایب قهرمانی رشته تیراندازی این دوره از مسابقات شدند.

دبیر هیئت ورزشی بیماران خاص وپیوند اعضا استان، بیان کرد: در این مسابقات آقای اسداله بهادری و خانم ربابه حسنی به عنوان سرپرست این ورزشکاران را همراهی کردند.

موسوی با اشاره به نتایج کسب شده بخش این دوره از مسابقات گفت: در رشته تیراندازی مجتبی عزیزی موفق به کسب مقام نائب قهرمانی و عباس رضایی موفق به کسب مدال برنز و مابقی شرکت کنندگان نیز موفق به رتبه های چهارم تا ششم این دوره از مسابقات شدند.

وی افزود: برای اولین بار در مسابقات قهرمانی ورزشکاران آقا این هیئت در گروه دیابت در رقابت با ورزشکاران سطح کشور موفق به کسب کاپ نائب قهرمانی رشته تیراندازی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha