به مناسبت ۲۶مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آئین تجلیل از خانواده آزادگان، جانبازان و ایثارگران بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)مازندران، به‌نقل از روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر، به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور، آئین تجلیل از خانواده آزادگان، جانبازان و ایثارگران بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر با حضور فرماندار، سرهنگ قزلباش، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قائم شهر اصغری رئیس بنیاد شهید، دکتر مفید اسماعیلی، آزاده جنگ تحمیلی و عضو شورای شهر قائم شهر، آزادگان و جانبازان همکار و خانواده هایشان در سالن اجلاس بیمارستان برگزار شد.
فرماندار قائمشهر ضمن تشکر از برگزاری این جلسه عنوان کرد: درود می فرستیم بر غیرت دلیرانی که وقتی طبل جنگ نواخته شد جلوی گلوله دشمن سینه سپهر کردند تا برای ما ارمنیت را به ارمغان بیاورند همه می دانند این برهه از تاریخ از لایه های افتخار آمیز کشور هست که شما آزادگان و جانبازان و شهدای عزیز آن را رقم زدید، ما مدیون شما بزگوارن هستیم.
جواد مولایی قرا ادامه داد: در شروع جنگ دشمن فکر می کرد که در زمان اسارات شما به راحتی از مواضع و اعتقادات خود عقب نشینی خواهید کرد اما شما آزادگان با استقامت و آزادگی در سرزمین عراق افتخار بزرگی برای ملت ایران خلق کردید. از شما عزیزان درخواست دارم تا با مردم از خاطرات جنگ بگویید عنوان کنید که ما یک ملت در برابر 72 ملت ایستادیم مسیرمان عاشورایی است که بدون سختی نمی شود این مسیر به سمت ظهور است. امیدواریم بتوانیم این وظیفه بسیار بزرگ را در این برهه حساس تاریخی ادا نماییم و در انجام آن موفق باشیم.
دکتر اکبری، رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر در آیین تجلیل از آزادگان کشور ضمن گرامیداشت مدعوین به بیمارستان گفت: بسیاری از آزادگان عزیز بعلت نبود امکانات درمانی در خاک عراق به شهادت رسیدند بسیاری از این عزیزان در لیست صلیب سرخ جایی نداشتند خیلی از این بزرگواران حتا فکرش را نمی کردند روزی به کشور بازگردند. هیبت و شکوه رزمندگان، دشمن را پس از هشت سال تجاوز وادار به عقب نشینی کرد به گونه ای که حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را از دست ندادیم و این دیکتاتورها را مجبور که امضای سندی کردید که حکم شکست آنها در میدان جنگ بود.
رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر روز برگشت آزادگان را از قشنگ ترین روزهای دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: آزادگان با فداکاری، ایثار و تحمل مرارت‌های فراوان خود، پایه‌گذار ارزش‌های والای انسانی در کشور هستند، امیدواریم قدردان این عزیزان باشیم و بتوانیم فرهنگ مقاومت و ایثار را در کار خود نهادینه کنیم.
قابل ذکر است که در بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر بیش از 140 نفر از یادگاران شهدا، جانبازان و ایثارگران و یا فرزندان آنان در ردیف های مختلف مدیریتی یا درمانی مشغول به فعالیت می باشند که برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.


┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄

📪"پست الکترونیک"
Valiasrhostamin@gmail.com

🌍"سایت"
🌐 Valiasrhos.tamin.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha