"خاطرات عزیز" ؛ نخستین مجموعه خاطرات آزادگان کرمانی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان کرمان از انتشار نخستین مجموعه خاطرات کوتاه آزادگان کرمانی به عنوان «خاطرات عزیز ۱» شامل خاطرات منتخب و جذاب سه نفر از آزادگان شاخص استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ «محمود مهدوی فرد» با اشاره به اهمیت مستندنگاری دفاع مقدس، اظهار داشت: انجام فعالیت‌ های مرتبط با مستندنگاری دفاع مقدس به ویژه شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان قهرمان جزو فعالیت‌ های هنری مجموعه حفظ و آثار دفاع مقدس در معاونت سینمایی است.

وی با بیان اینکه نخستین مجموعه خاطرات کوتاه به عنوان «خاطرات عزیز ۱» به منظور بهره‌ برداری عمومی منتشر و در اختیار رسانه‌ ها و عموم مردم قرار گرفته است، افزود: این مجموعه شامل خاطرات منتخب و جذاب سه نفر آزادگان شاخص استان کرمان، احمد علیرمضانی، احمد یوسف‌زاده و سردار محمدرضاحسنی سعدی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به رونمایی از این اثر همزمان با روز خبرنگار، تصریح کرد: پنج بخش از خاطرات برگزیده این عزیزان با عناوین ویژه به همراه تیزر جداگانه تهیه و منتشر خواهد شد.

سرهنگ مهدوی فرد خاطرنشان ساخت: همزمان با ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مجموعه «خاطرات عزیز ۱» در فضای مجازی منتشر و و همچنین در جدول پخش برنامه‌ های شبکه استانی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha