کد خبر: 220084
۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

ساری- رییس هیات تیراندازی مازندران ورزش تیراندازی را گران و هزینه بر ذکر کرد و گفت: ایجاد سایت تیراندازی در شهرها از برنامه های این هیات است.

سایت تیراندازی در شهرهای مازندران ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران،  بهروز اسکندرنیا در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه برای بومی‌سازی و تبیین ورزش تیراندازی باید تلاش کرد گفت: بیش از ۲۰ مسابقه اهداف پروازی در استان برگزار شده است.

وی شمار مسابقات اهداف ثابت ۴۰ مورد بیان کرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی ورزشی هزینه بر است و بودجه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

این‌مسوول گفت: تجهیزات هییت تیر اندازی برای ۱۰ سال پیش است  و ورزش های تجهیز محور با عدم تجهیزات اسیب خواهند دید.

وی با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم هدف اصلی را روی ریل قرار دهیم، گفت: ایجاد سایت مرکزی و جامع تیراندازی در استان از جمله اهداف اصلی است که هنوز محقق نشده است.

وی از ورزش تیر اندازی بنام ورزش گران نام برد و افزود: نبود اسپانسر موجب خلا می شود.

اسکندرنیا گفت: مدیریت هزینه ها وتطبیق آن با قوانین نیز چالش برانگیز است که توسط امور مالیاتی مورد بررسی قرار می گیرد و در این راستا نرم افزار مالیاتی تهیه شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان مازندران با بیان اینکه مکان‌های پیش‌بینی شده یا از نظر فنی ایراد داشت و یا استانداردهای مورد نیاز را نداشت، افزود: مجموعه ورزش شهدای ساری برای این مهم اختصاص داده شد اما حتی توان پرداخت هزینه برق ان را نداریم.


وی از نام گزاری یکی از سایت ها را بنام" هانیه  رستمیان" خبر داد وگفت:استعداد یابی انجام شده و  استعداد یابی برای ما یک محور است.

رسانه های معاند که اهداف مثبتی ندارد جوانان ما را دچار اسیب می کنند

اسکندرنیا با عنوان اینکه مازندران دارای بهترین ورزشکاران لژیونر در رشته تیراندازی است ادامه داد: در المپیک پاریس هانیه رستمیان نماینده استان و ایران در این رقابت‌ها حضور داشت.

وی گرانی تجهیزات و سلاح را از جمله مشکلات فراروی ورزش تیراندازی ذکر کرد و با تاکید بر اینکه باید در شهرهای استان سایت تیراندازی تعریف شود، ادامه داد: همچنین طی توافق با سپاه کربلا مقرر شد سالن‌هایی را که در اختیار دارند برای ورزش تیراندازی نیست در نظر گرفته شود.

وی از شناسایی استعدادهای در رشته تیراندازی با اهداف ثابت و پروازی در استان خبر داد و گفت باید نیروی جوان را به سمت ورزش تیراندازی سوق دهیم و بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

به گزارش طبنا، در این مراسم، از هانیه رستمیان که در المپیک پاریس رتبه ۶ را کسب کرد و خانم بهاری رتبه اول تیر اندازی نیروهای مسلح کشور تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha