نرخ پروازهای اربعین؛ ۱۲ میلیون تومان

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان از تصویب نرخ ۱۲ میلیونی جهت بلیت پروازهای اربعین در بازه زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریور ماه خبر داد و گفت: پروازها در این باره از حالت چارتر خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی جزینی‌ زاده، گفت: مجموعه فرودگاه‌ های استان کرمان در ایام اربعین حسینی، آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ مرداد ماه لغایت ۹ شهریورماه را دارد، که این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: بلیت پروازها در مسیر کرمان _ نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت و نرخ آن طبق مصوبه ستاد اربعین ۱۲ میلیون تومان است.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان، تصریح کرد: کلیه پروازها در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت نهم شهریورماه حتی پروازهای برنامه‌ ای، کاروانی و چارتر از قبل بودند، از حالت چارتر خارج شده و همه بلیت‌ های این پروازها از طریق سیستم فروش شرکت‌ های هواپیمایی به فروش می‌ رسد.

جزینی زاده بیان کرد: در مجموعه فرودگاه‌ های استان‌ های کرمان بعد از اینکه برنامه پروازی ایام اربعین کرمان مشخص شد، جلسه ستاد تسهیلات اربعین را با حضور همه ارگان‌ های دخیل در اعزام و پذیرش زائران اربعین تشکیل دادیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زوار امام حسین (ع)، اظهار داشت: ساماندهی پایانه پروازهای خارجی کرمان انجام شده است و برپایی و استقرار موکب را در فرودگاه کرمان داریم.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان، با بیان اینکه فردا شب اولین گروه زائران اربعین حسینی از کرمان اعزام می‌ شوند، اذعان داشت: پیگیری برقراری پروازهای فوق‌ العاده را نیز در این ایام داشتیم؛ پروازهای فوق‌ العاده شرکت هواپیمایی ماهان در تاریخ‌ های ۲۶، ۳۱ مرداد و ۲، ۷ و ۹ شهریور ماه به مقصد بغداد و به صورت رفت و برگشت انجام می‌ شود.

جزینی زاده با اشاره به اینکه شرکت کاسپین نیز به صورت برنامه‌ای از قبل پروازهایی را داشته است، خاطرنشان ساخت: پروازهای فوق العاده اربعین این شرکت در تاریخ‌ های ۲۶ مردادماه و ۳ شهریور ماه انجام می‌ شود و پیگیر جهت دو سورتی پرواز دیگر از مبدا کرمان به مقصد نجف و بالعکس نیز خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha