حضور ۱۴۰۰ نماینده نامزدهای ریاست جمهوری،در شعب اخذ رأی زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: در مجموع یک هزار و ۴۰۰ نفر از نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی استان زنجان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی صبح روز جمعه(۱۵ تیرماه) با حضور در شعبه اخذ رأی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تمام آمادگی ها و پیش بینی های لازم برای این مرحله نیز انجام شده است، اظهار کرد: ارتقا رویه سازی رأی گیری و آسیب شناسی در اجرا و زیرساخت ها در مرحله دوم بهتر شده است.

وی با بیان اینکه شروع رأی گیری در ساعت ۸ صبح در تمامی شعب اخذ رأی در استان زنجان آغاز شد، افزود: هیچ تغییری در تعداد شعب اخذ رأی نداشته ایم و همان ۷۷۲ شعبه در سطح استان فعال است و آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۵/۴/۱۵ و قبل از آن)می باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه از ۷۷۲ شعبه اخذ رأی، ۳۱۵ شعبه بصورت سیار پیش بینی شره است، بیان کرد: شعبات سیار زمان بندی صورت گرفته است و امکان برگشت وجود ندارد.

رفیعی با بیان اینکه اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد، گفت: به منظور تسریع در احراز هویت رأی دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در ساعات خلوت به شعب مراجعه کنند، افزود: امید است امروز یک حماسه دیگری رقم بخورد و مردم کار نیم تمام دوره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به اتمام برسانند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: برای نمایندگان نامزدها توسط معرفی ستادها در مجموع یک هزار و ۴۰۰ نماینده برای حضور در شعب اخذ رای معرفی و کارت صادر شده است.

رفیعی با اشاره این موضوع که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می توانند در هر شعبه یک نماینده داشته باشند و بدون دخالت در فرایند اخذ رای در شعب انتخابات حضور یابند، ‌افزود: علاوه بر هیات های اجرایی، ناظرین هیات نظارت، بازرسین و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری بر فرایند رای گیری، نظارت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha