کد خبر: 218441
۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۳

پیروز انتخابات مردم است

حضور در انتخابات رأی به ایران مستقل است
پیروز انتخابات مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پیروز این دوره از انتخابات نیز مردم هستند و تکمیل این راه حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی صبح روز جمعه(۱۵ تیرماه) با حضور در شعبه اخذ رأی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور در این انتخابات اظهار کرد: اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و مردم با حضور خود در این مرحله از انتخابات، دولت را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه از مسئولین جلوتر هستند و صاحب انقلاب هستند، افزود: پیروز این دوره از انتخابات نیز مردم هستند و تکمیل این راه حضور در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه دیدگاه اینکه حضور داشتن و نداشتن در انتخابات رأی اتفاق می افتد ادای تکلیف نیست، بیان کرد: انتخابات حق و تکلیف برای تمام ایرانیان است.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی و رأی دادن به یک ایران آباد و مستقل است، افزود: امید است وظیفه خود را برای ایران آباد انجام داده باشیم.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: ایران کشور مستقل و آبادی است که برای آن تلاش می‌کنیم و این تلاش از محل انتخاب مسئولانی که در پای صندوق‌های رأی انتخاب می‌کنیم، است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha