بدون اغماض با تخلفات و قصورات انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: بدون تعارف در بحث تخلفات و قصورات در انتخابات هیچ اغماضی نداریم، و در صورت وجود قصورات در روند برگزاری انتخابات به صورت مستقیم از طریق بازرسی و شعب پیگیری ها و برخورد های لازم صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی روز جمعه(۸ تیرماه) با حضور در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان زنجان در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه اصل بر پایه مشارکت حداکثری است، اظهار کرد: هر رأی که وارد صندوق ها می‌شود رأی به نظام و پشتیبانی از نظام است.

وی با بیان اینکه ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان زنجان فعال است، افزود: طی ساعات گذشته بیش از ۱۳۵ هزار نفر در سطح استان زنجان در انتخابات مشارکت داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان ۸۵۳ هزار نفر در سطح استان زنجان واجد شرایط رأی دادن انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: سن انتخاب کنندگان در انتخابات جاری ۱۸ سال تمام می باشد،لذا کلیه متولدین روز«۸» تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رای سراسر کشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نمایند.

رفیعی با بیان اینکه نتایج انتخابات صبح روز فردا توسط وزارت کشور اعلام می‌شود، گفت: تمرکز ما بر برگزاری مطلوب انتخابات و با امنیت و سلامت کامل است.

وی با بیان اینکه بدون تعارف در بحث تخلفات و قصورات در انتخابات هیچ اغماضی نداریم، افزود: در صورت وجود قصورات نیز در روند برگزاری انتخابات به صورت مستقیم از طریق بازرسی و شعب پیگیری ها و برخورد های لازم صورت می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، با بیان اینکه امروز برای پایداری ارتباطات  اقداماتی در قالب کارگروه‌های مختلف انجام شده است، گفت: برخی از مناطق که در بحث ارتباطات دچار مشکل بودند، با هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی رفع شد تا در روز انتخابات دچار مشکل نشود.

رفیعی تاکید کرد: همچنین اکیپ‌های واکنش سریع برای رفع هرگونه حوادث غیرمترقبه و خرابی‌ها فعال هستند و در صورت مواجه شدن با خرابی سریعا رفع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha