کد خبر: تغییر-میدان-قدس-به-نام-شهید-ابومهدی-مهن
۹ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹
تغییر میدان قدس به نام شهید ابومهدی مهندس هوشمندانه است
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان نامگذاری خیابانی به نام ابومهدی المهندس ضمن موافقت با این پیشنهاد و با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس گفت: بولوار قدس محل تجمع و اسکان عراقی های مقیم تهران است. این افراد در دولت آباد شهر ری و مجموعه میدان قدس سکونت دارند.
او افزود: بولوار قدس در جای خود است و نام میدان مرکزی تغییر پیدا می کند و کمترین مشکل برای تردد افراد که با تغییر اسم معابر با مشکل مواجه می شوند، وجود دارد. حتی با این تغییر نیازی نیست سربرگ های کسبه عوض شود.
فراهانی گفت: این تغییر کمترین حاشیه اجتماعی را دارد و انتخاب آن بسیار هوشمندانه بوده است و نیاز به تغییر در نقشه های اسنپ و... نخواهد داشت.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار پر افتخار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس هستیم بیان کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر تهران به این پیشنهاد رای موافق بدهند.
گفتنی است با تصویب اعضای شورای شهر تهران میدان قدس شهر ری در منطقه 20 شهرداری تهران به نام شهید ابومهدی مهندس تغییر پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha