کد خبر: 211120
۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

آنچه در شورای اسلامی شهر زنجان گذشت:

ادارات دست از جیب شهرداری بردارند

معظل ترافیک از سوی شورای ترافیک بلاتکلیف مانده است
ادارات دست از جیب شهرداری بردارند

طالب عضو شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: برخی موسسات و ادارات وقتی به مشکل مالی میخورند از شهردادی کمک میخواهند ولی این فرهنگ جالبی بین دستگاه ها نیست که راه افتاده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مهدی طالب در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مطالعات ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان، اظهار کرد: این مطالعات انجام شده است ولی متاسفانه پس از گذشت چند مدتی همچنان منتظر هستیم تا جلسه شورای ترافیک تشکیل و نتیجه اعلام شود تا از بلاتکلیفی ترافیکی شهر در بیاییم.

وی با بیان اینکه تا به امروز از سوی شورای ترافیک این معضل بلاتکلیف مانده است، افزود: از معاون عمرانی استانداری زنجان خواستار تشکیل سریع این جلسه هستیم تا تاییدات لازم در خصوص اخذ شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به بازگشایی های سطح شهر زنجان گفت: این بازگشایی ها موثر در مقوله ترافیک بوده ولی عدم حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر عامل تشدید ترافیک شده است.

طالب با بیان اینکه در تقاطع هایی که تاکنون ترافیک در شهر وجود نداشت، اظهار کرد: ولی متاسفانه بدلیل عدم فرهنگ رانندگی توسط برخی شهروندان و عدم حضور پلیس و یا در صورت حضور پلیس دخالتی بر امر ترافیک ندارند.

وی تصریح کرد: در این امر درخواست داریم سردار طراقیه فرماندهی نیروی انتظامی ورود جدی داشته باشد چرا که مشکل ترافیک شهر تا حدودی با وجود پلیس رفع خواهد شد.

ادارات دست از جیب شهرداری بردارند

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به لایحه کمک ۲۰۰ میلیونی به امر ازدواج دانشجویی گفت: برخی موسسات و ادارات وقتی به مشکل مالی میخورند از شهردادی کمک میخواهند ولی این فرهنگ جالبی بین دستگاه ها نیست که راه افتاده است.

طالب بیان کرد: خواهشمندم که اولویت مسائل فرهنگی مسائلی مرتبط با بحث شهر و شهروندی باشد و اینجور مسائل از منابع دیگر تامین اعتبار شود و ادارت دست از جیب شهرداری بردارند و شهرداری را تحت فشار برای تاییدات قرار ندهند ما تکلیفی برای پرداخت جهیزیه و....نداریم.

در امر ازدواج نباید سخت گیری کنیم

در پاسخ به این موضوع نیز سعید نجفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نباید در امر ازدواج دانشجویان سخت گیری کنیم چرا که شهرداری در موارد دیگری کمک های میلیاردی انجام شده است و ۲۰۰ میلیون مبلغی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha