شهرداری به ساخت خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری به هیچ عنوان به خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)مهدی چمران روز سه‌شنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

وی درباره اخباری مبنی بر ساخت خانه‌های ۲۵ متری، گفت: شهرداری به هیچ عنوان به خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد.

چمران با بیان اینکه با این فرهنگ، نمی‌توانیم در چنین خانه هایی زندگی کنیم، افزود: خانه‌های ۲۵ متری یعنی خانه‌های تک نفره و این تبعات اجتماعی بالایی خواهد داشت و نتیجه خوبی ندارد.

وی افزود: ما خانه‌های کوچک داریم اما به طور کلی ساخت خانه‌های کوچک مقیاس به هیچ عنوان صحیح نیست و با توجه به ضرورت فرزند آوری، باید خانه های بسازیم که در آن خانواده ها زندگی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر چرایی ساخت اضافه طبقه در معابر هشت متری، اظهار داشت: چیزی به عنوان ساخت هفت طبقه نداریم و باید بررسی شود که در کدام نقطه و در چه زمینی این ساخت و ساز انجام شده تا درست قضاوت کرد.

بودجه برای مطالعه تراموا

چمران درباره احداث تراموا در تهران نیز گفت:‌ مطالعه قطار شهری یا تراموا در بودجه امسال رقم خوبی داشته است.

وی‌ با بیان اینکه انعقاد قرارداد احداث تراموا با توجه به رقم سنگینی که دارد، باید در شورا بررسی شود، تاکید کرد: این طرح چند سال است که در جریان قرار دارد اما باید مطالعه انجام می شد.

وی با بیان اینکه سفر اعضای شورا به کربلا در ایام اربعین با هزینه شخصی بوده است، تاکید کرد: مدیران شهرداری نیز به دلیل وظایف ماموریتی به عراق رفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha