کد خبر: ظرفیت-ایستگاه-های-توزیع-برق-بسطام-افزا
۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
ظرفیت ایستگاه های توزیع برق بسطام افزایش یافت

به‌گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدحمیدرضا موسوی" اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات توزیع برق بسطام، سال قبل 335 پروژه عمرانی برق‌رسانی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۴ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال اجرایی شده است.

وی یکی از مهم ترین فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان برق را احداث ۲۶ هزار و ۸۰۱ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و شبکه روشنایی معابر برشمرد و افزود: در راستای برنامه‌های مربوط به هوشمندسازی شبکه، ۵۷ دستگاه کنتور فهام نصب شده است.

وی یادآور شد: اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی ۱۵ هزار و ۲۴۸ متر شبکه توزیع برق، از دیگر اقداماتی است که به منظور ارتقا و پایداری شبکه و استمرار خدمات دهی به مشترکان برق بسطام به اجرا درآمده است.

موسوی تصریح کرد: احداث خط و پست عمومی خیابان شعبه نفت کلاته خیج، توسعه شبکه ۲۰ کیلوولت جهت رینگ قلعه نو به قلعه عبدالله به طول یک کیلومتر، رینگ خط صحرای جلالی به مقدار یک‌هزار و ۲۰۰ متر، اصلاح چهار هزار و 700 متر شبکه روستای قهج، بهینه سازی شبکه فشارضعیف روستای مزج و قلعه آقا عبدالله و شهرک‌های رضوی و سی سر با تبدیل به کابل خودنگهدار و تجهیز پست زمینی توزیع برق ارک بسطام، از اقدامات شاخص سال گذشته محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برق بسطام در سال ۱۴۰۰ اضافه کرد: رینگ فیدر چهلدختر در اسلام آباد، احداث سه کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی برای اجرای فاز دوم پروژه رینگ محرم ابرسج، احداث شبکه و پست عمومی خیابان بسیج کلاته خیج و روستای ابر، به عنوان برخی از مهم‌ترین پروژه‌های پیش‌بینی شده این امور است که به اجرا در خواهند آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha